fredag, september 26, 2008

Bling eller inte bling

Skulle vilja ha ett halsband med Floras namn på. Till mig själv alltså, hon är för liten för sånt. :-) Tänkte att jag kan ha det tills hon vill ha det själv. Hittade en amerikansk sida som säljer namnhalsband i en massa olika utföranden, finns här, och de skickar till Sverige. Silvervarianten tycker jag passar mig bäst, (då matchar det min fina Rolex jag har fått av Linus!), de ligger runt 30 euro.

Sökte på svenska sajter också, och då kom Tjallamalla upp, som säljer halsband på beställning av Kajsa Åman, silver för 850:- + 80:- frakt mm. Superfina!
Tjallamallas sida var supersnygg och de har en massa fint från olika små och stora designers, mycket till förvånansvärt överkomliga priser, sånt gillar vi! Ser ut att ha illustrationer av idolen från mina tonår, Liselott Watkins - grymma teckningar!

Jag skulle gärna vilja ha rosettringen i klar plexi från Fröken Preppy för 98:-(!) och bläckfiskhalsbandet i guld från Cajsita Design för 249:-, passar mitt djurälskande jag!

Har inte bestämt mig för något Flora-halsband ännu, men hade hennes namn varit kort och med jämnt antal bpkstäver, som mitt, så skulle jag nog slå till på ett halsband här på bild, finns här, art. nummer 089, för 995:-

Inga kommentarer: