måndag, september 29, 2008

Prickar, älgar och robotar


Smet in på Vindänglar på vägen hem från Karolinska, och bytte 2 bodies vi köpte förra veckan. Kom ut med en massa fint, för runt 300-lappen (om man glömmer pengarna vi redan lagt på det vi returnerade... Lina-logik) :-)

1 body med lustiga anti-kombinatione nälgar o blommor från Molo
1 body med robotar från Mini Rodini (har jag spanat på sedan långt innan vi väntade Flora.)
1 "dregellapp" med fina prickar, också den från Molo
+ 2 asiatiska kassar med gulliga motiv - tänkte ha nallar o kläder i dem. Allt kan ju inte ligga framme (Säger Linus...)

Tygpåsen till vänster med rosa klöver på kommer från Holly's, och den kom hem idag sedan jag vann den för 9:- på Tradera härom kvällen. Fyndigt värre!

Innan dess köpte jag Brios söta kanin-skallra på Babyproffsen, jätte fin med öron som prasslar o en skallra inuti. När jag packade upp den såg jag att den hade en luva med hål för öronen hängande på ryggen, så den åkte på.

Lustigt hur intresset för att handla till mig själv blixtsnabbt ersatts med en längtan efter fina saker till Flora. Äntligen mamma! :-)

Inga kommentarer: