måndag, augusti 31, 2009

Life in a boot

Såg på Dos Family bloggen för ett tag sen att Isabelle hade fått hem en massa fina leksaker från barndomshemmet, som hon själv lekt med, och som hennes dotter nu får ta över. Föll pladask för "stövelhuset" som jag minns att min kusin Linnea som bodde i London hade, och som jag var ruskigt avundsjuk på. Sparade bilden och tittade lite till - så fin!

Igår tog lilla familjen en prommis in till stan, och tog en snabb sväng på Hötorgets söndagsloppis, och det första jag får se är just STÖVELHUSET! Övertalade Linus att det definitivt var meningen att vi skulle ha den, och fick de 50 kontanterna jag behövde. Har inte hunnit putsa på det ännu, och prislappen är bara hjälpligt bortsliten, men ack så fin!

Barnslig lycka när den är som bäst! (Iaf som 27-åring)



Inga kommentarer: