måndag, november 05, 2007

Ledig. Idag igen!

Så skönt med ännu en ledig dag. Nu är det redan lunchtid och jag har inte gjort så mycket, men att skrota runt hemma, vika tvätt och klappa katten är ljuvligt en vardag! :-)

Nyss rasslade det till i brevinkastet bakom mig, och jag höll på att välta skrivbordet av mitt skrämselhopp. Ner damp hela 3 tidningar! ELLE Interiör, Hemvärnet och Vagabond. Gissa vem som läser vad i vår lilla familj? Lyxigt med nya tidningar, även om en av dem genast hamnade på Linus sida av sängen. Oläst. Nu kommer jag verkligen få svårt att ta mig hemifrån!

Pratade med Antonia för en stund sen. Hon går hemma och räknar dagarna tills deras bebis behagar komma. Vecka 37 nu, och enligt statistiken kommer 92% av alla barn mellan vecka 38-42... Fortfarande ett par veckor att gissa på. Hoppas h*n kommer tidigare iaf! Fast inte så tidigt att skötväskan Linus och jag ska köpa inte hinner komma!! Ska bli så spännande att träffa den lill* och se vem det var som legat i Antonias söta mage! Alltid lika fantastiskt när underbara vänner får tillskott!
Nej, nu blir det läsa av! Och sushi intas nog strax runt hörnet. Bästa med att bo i innerstan - sushiställen poppar upp som svampar runt varje knut.

Inga kommentarer: