tisdag, november 27, 2007

Solen - here we come!

På söndag morgon, i ottan, åker vi till solen som förhoppningsvis befinner sig på Teneriffa. Hoppas, hoppas! Mamma fyller år och har bjudit med oss alla på en veckas soft familjesamvaro - helt underbart skönt ska det bli! Bada i havet är ju nästintill omöjligt även sommartid på Las Canarias, så kallt! Men hoppas att poolerna är lite uppvärmda iaf. Och att vi kan få lite ansiktsfärg. Den här vit/blåa känns inte så hott.
Tack vare resan jobbar jag bara 8 dagar i ecember - yippie!

Nu gäller det bara att jag kan återanamma min spanska tills på lördag, för jag är den enda i sällskapet som kan språket. Fast nu undrar jag om inte italienskan från i somras kommer att smyga sig in när jag ska briljera. Attans, gäller att ha tungan rätt i mun.

Inga kommentarer: