tisdag, februari 03, 2009

Plastic fantastic

Snubblade över en så otroligt snygg spegel på Blocket härom kvällen, en rund med ram i form av en blomma i röd plast. En sådan där sak man inte har en aning om att man verkligen vill ha och garanterat behöver innan man ser den, och sedan är man fast. Så klart att den redan var såld. Så sökte jag på "spegel 70-tal" på Tradera, och vad dyker upp, om inte en likadan men i ännu snyggare färgen gult! Ganska stor, 53 cm diameter.

Den blev min för under hundralappen, inklusive frakt - lyllos mig! :-) Perfekt till sommarstället, oj vad jag längtar! När jag lägger Flora på kvällarna tar det oftast en timme eller ibland två. Orutinerad nybörjar mamma. :-) Ofta är det just sommarstället och alla små och stora (taket, lite magknip) projekt vi ska fixa med i vår och sommar och säkerligen en massa år framöver, jag dagdrömmer om då.



Så här såg den ut i annonsen, får se hur den ser ut i verkligheten om några dagar! Ännu en avi att längta efter.

Inga kommentarer: