onsdag, september 19, 2007

Ynk, ynk...

Jag är hemma sjuk. En sån där konstig sjuka med bara feber och ont i huvudet och vagt illamående. Samt ont i alla leder. Och allmänt gnällig och ynklig.
Igår gick jag hem från jobbet efter lunch, och väl hemma sov jag tills Linus kom hem vid halv 8. Idag har jag roat mig med att -


a) Sova, slumra, vrida o vända på mig, leta skön ställning, leta inte fullt så obekväm ställning.

b) Försöka stänga ute ljudet från hantverkarna som byter ALLA 7 fönster i vardagsrummet


c) Försökt roa kissekatten som bara velat gå ut i vardagsrummet fast hon inte får när hantverkarna är där


d) Plöjt igenom Elle Interiör, Residence, Sköna Hem och diverse utländska designtidningar årgång 2005-2007. Med akut ha-begär som enda resultat. Och trötthetsattack. Tror t.o.m. att jag feberhallucinerade om möbler som adrig ville stå stilla där jag placerat ut dem..


Nu har jag iaf pallrat mig ner till nya sushistället och inhämtat lite energi med kallsvettsattack på kuppen, men mätt i magen iaf.

Inga kommentarer: