torsdag, oktober 04, 2007

Senaste veckans fynd



Jag som skulle spara och hålla i pengarna denna månad... Ganska bra går det trots allt!

Köpte tabletter från Svenskt Tenn - min favvobutik för tillfället. (Blir ett kort gästspel på favoritlistan - aj vad dyrt!)

4 stycken i mönster "Manhattan" av mönstermästaren Josef Frank blev det efter mkt velande.Inget riktigt fynd kanske, men jag är glad ändå!

Idag fyndade jag dock verkligen! Handlade mat som vanligt på ICA efter jobbet. Utanför kassan stod en riktig doldis men trots det eye-catcher - sockerlådor fulla av ytterkrukor. Alla tråkiga och vanliga förutom denna snygga i svart och vitt, grafiskt mönster.
Priset på 43.90:- stoppade mig knappast heller. Så Linus fick snällt finna sig i att vänta utanför medan jag sprang in och kvitterade ut fyndet. Väl hemma fylld jag den med mina fina tuschpennor. Fin-fint, då jag gillar att använda fina saker till annat än de är tänkta som. (Och för att vi bara äger två växter...)

Fyndigt värre!

Inga kommentarer: