fredag, maj 30, 2008

Projekt

De dagar då jag mår mindre uselt, som igår och idag (hittills, peppar, peppar!) blir det snabbt tråkigt att bara dra omkring hemma. Skulle kunna sitta på balkongen och sola men det är lite riskabelt eftersom jag äter penicillin för halsfluss och har några dagar kvar på kuren. Har för mig att man kan få pigmentförändringar i hyn om man utsätter den för UV strålning. Synd på det underbara vädret, men förhoppningsvis håller det i sig! Saknar (lite) att vara behövd på jobbet och träffa kollegor och annat löst folk :-).
Försöker hålla mig sysselsatt, städar, fixar lite hemma, idag tvättar jag. Tänkte försöka göra något roligt varje dag också, och idag kom jag på ett nytt pärlprojekt.

Hittade en mall för en boxer på en amerikansk pysselsida, så den tänkte jag göra och sen knåpa ihop någon ram av större maxi-pärlor. Tänkte skicka den till min och familjens gode vän Adam i Tyskland/Danmark, han är konstnär och älskar boxerhundar, så det passar ju bra! :-)

Inga kommentarer: