torsdag, juli 24, 2008

Hoppla, baby!

Mådde pyton sist jag smet in på Hemtex i Västermalmsgallerian, så jag fick inte ändan ur vagnen att handla, så sedan ångrade jag mig så klart. Det jag ville ha var 150x250 cm underlakan i vitt med små bruna hästar på, och de var på rea. Trodde jag hade missat dem, men det visade sig att jag hade tur - fanns en hel drös på lagret när jag frågade, och nu var de ännu billigare än förra veckan. 2 x 149:- minus 70% blev 89:50:- Snacka om överkomligt!

Så nu har jag som projekt att sy upp underlakan, påslakan och örngott till spjälsängen i det söta tyget. Måtten är ju bara att läsa sig till på Ikeas hemsida, och sedan köpa täcke och madrass. Och SÄNG. Tror det kan bli fint, och OM jag får igenom min vilja med vita tapeter med stora bruna klöver på från Holly's, så matchar det ju perfekt!

Inga kommentarer: