lördag, juli 14, 2007

Glutt-shopping


Sprang förbi nya Grandpa på Fridhemsgatan på vägen hem idag. Deras grymma skyltfönster sög in mig. Inte helförtjust i kläderna, lite överspeciella, men så får man säkert inte säga. Fastnade för en helcool vas i vitt porslin, 3 pistoler lutade mot varann med mynningarna uppåt o därmed hål för 3 solitära blommor. Men coolast var ändå "Tank You", vas i form av liten stridsvagn. Kostade runt 1200, men den får ligga på min önskelista en stund. Vågar jag skönja ett mönter, make love not war?

Provade även skor, guldvarianten av Emy 1972 a.k.a Baskemöllatofflan (hehe, glammigt värre!)

Ruskigt fina men samtidigt töntiga. Geeky/Cool. Sådana vill jag ha! 499:- på Granpa men 425:- inkl. frakt på websidan http://www.emy1972.se/ . Snålar nog o beställer. Fast då måste jag ju vänta. Som sagt inte min starka sida. Så, Grandpa here I come!

Inga kommentarer: