lördag, juli 14, 2007

Jag är en hamster.


Med projekt. Förra sommaren upptäckte jag Tradera. (Jag vet, inget nytt precis) Under hösten levde jag i en Tradera-bubbla. Allt cirklade kring bud, strategier, budgivare som tävlade mot mig om samma hett önskade objekt, och som jag bara hatade för den skull. Fynden damp in i snabb takt, lägenheten fylldes i samma takt som kontot minskade. Uppe i digra 303 poäng nu, och hälften är från min försäljning, intalar jag mig sanningsenligt, men övriga 151.5 objekten? Står i skåp. Lite framme. Men oj vad jag är glad för alla fina saker! (Fast jag måååste rensa snarast!!)

Hittade ett par pärlplatteunderlägg för ett tag sedan. Missade att buda, o tur är väl det, för nu måste jag tillverka dem själv. Lite andra färger bara. Nytt projekt - jippie! Kisa o titta på håll så syns de bättre. Fulsnygga, va?

Inga kommentarer: