onsdag, juli 25, 2007

Pay Day ! (Kanske en ny väska?)

Idag är det jippijabbadoo löning! Min älskling slipper därmed försörjningbördan jag åsamkade honom när mina pengar konstigt nog tog slut i förra veckan... ;-) Borde lära mig ett och annat av honom när det gäller att ansvara mer för pengarna. Men det finns så mycket fiiint därute! Just nu behöver jag en svart handväska. De jag har är antingen rosa eller aprikosfärgade. Eller rosa igen. Så en svart skulle sitta fint. Som Linus uttryckte det när jag lade fram min plan: "Oj, håller du på att bli vuxen?" hihi..

Dessa väskor (vilken som av de främsta 2) från Svenskt Tenn med tyg av Josef Frank har länge funnits på önskelistan. (1100:-) Lite svarta är de väl ändå..??

Jag ska INTE sticka ut och shoppa det första jag gör nu när lönen trillat in. RÄKNINGAR, Lina, räkningar.

Inga kommentarer: