onsdag, juli 25, 2007

Just nu vill jag helst resa till...

  • München - Min käre lillebror bor där sedan ett år tillbaka, och vår familjetripp dit i julas gav verkligen mersmak! Men mest längtar jag efter lillebror, ju!
  • New York - Var där senast som 12-åring när jag fick följa med min kära pappa på jobbresa - fascinerande då, och fortfarande skimrande i min värld - vill åka med Linus!
  • Enköping - Lite otippat kanske, men vi var där på kärleksweekend för 2 år sedan.. hehe glammigt värre! Toppenfin svit för en tusenlapp o lyxig frukost med våfflor bland annat. Och som extra bonus (?) åt Peter Siepen frukost samtidigt... Mysigt på höstkanten. (Kanske utan Siepen denna gång)

Om det regnar en vecka till ändrar jag listan till varmare breddgrader.
Fy bubblan vilket konstigt sommarväder!

Inga kommentarer: