torsdag, juli 19, 2007

London


Kursen var toppen, jag var orolig innan om jag skulle kunna ta in all information jag behöver för att bli certifierad på bara 2 dagar, men det gick galant! (Säger jag nu, innan jag varit på jobbet och provat i verkliga livet...) Bra kursledare och riktigt coola lokaler, bara vi 8 deltagare och vakter i ett slott mitt i stan! Häftigt! Synd att man inte får fotografera inomhus. Vi var från, Sverige (moí), Ryssland, England, Schweiz, Etiopien, Mexico, Bulgarien och Frankrike. Spännande att träffa folk från helt andra ställen i världen, men med samma jobb och uppgifter som en själv! Hotellet var toppen, precis bredvid London Eye, mitt i stan. Lyxigt att bo alldeles själv i ett rum, jag vaknade liggande som ett utspritt kryss i sängen på morgonen. :-) Men oj vad jag längtade efter andra halvan av samboskapet!

Inga kommentarer: