söndag, april 20, 2008

Dagens outfit

Håller egentligen inte på och visar upp vad jag har på mig, även om jag kan tycka att det är kul att titta på andras bloggar vad de har på sig, ofta superkreativt och inte alls vad jag skulle ha kunnat åstadkomma med en tshirt, scarf och ett par shorts. Till exempel. Men idag är jag så gulligt klädd att jag inte kan låta bli att visa upp. Dvs. allt blir fint med min nyvuxna bebismage. :-)
Lyckades shoppa på HM i fredags, 1 timme och sen hem igen svettig och illamående, men jag behövde verkligen kläder som passar min nya kropp.
Mammajenasen är en hit, men de hade jag sedan tidigare. Hittade svarta linnet som är underst, och den rutiga skjortan köpte jag från barnavdelningen för jag ville inte att den skulle täcka magen. Fint va? Så stolt över min mage! :-)

Inga kommentarer: