onsdag, april 09, 2008

Vårskor - men vart tog våren vägen??

Mamma och jag var ute och handlade presenter till Linus i måndags. Jag hade gjort upp en lista med resrutt inkluderad, för att det skulle gå så fort som möjligt och risken att jag skulle bli illamående i bilen eller ännu värre - i en butik, skulle minimeras. Allra snabbast gick det att handla skor. Linus fick ett par supercoola Reebok i vit skinn där skinnet på sidorna och bak var blanklackat. Från kassan föll min blick på hela 2 par skor som fick följa med hem i all hast, har inte handlat skor till mig själv på evigheter. Måste nog gå in dem med en tunn strumpa först bara, de är extremt smala även på mina spinkiga fötter, och jag fick gå upp till strl. 40.
Praktiska och platta så att jag ska kunna balansera magen. Väljer att slå dövörat till de pessimister som hävdar att fötter tenderar att svullna upp på gravidisar... :-)
Så här fina är de! Som små karameller!

Inga kommentarer: