söndag, april 20, 2008

Soffan väck - telefoner in!

Igår blev vi till slut av med soffan efter en driljon intresserade som hörde av sig på annonsen 1 gång men aldrig mer. Märkligt med Blocket. Nu har jag iaf lärt mig att man ska be folk hämta det de vill köpa direkt och på stubelunten, annars blir det inte av. Trevlig tjej som var här och hämtade igår, och nu är vi utan soffa till nästa helg då vi hämtar vår älskade Göteborg!

Gjorde genast av med lite av soffvinsten på ett Must-Have: tre stycken prickfritt omskötta Dialog telefoner från Televerket, 70-80tal. En röd, en grön och den ovanliga VITA! Jag som älskar allt vitt bara måste ha en vit Dialog, ju! Säljaren var toppen och levererade hem till porten, han var nog lika angelägen att bli av med dem som jag vår soffa. :-)


Den vita ska jag ha i sovrummet tror jag, och den röda ev. i hallen. Ska ha kvar vår trådlösa också, så klart.

Inga kommentarer: