fredag, april 04, 2008

Fröken Duktig

Minst sagt. Snoozat endast till 14:15 idag, och har därefter ätit "lunch", dvs. Varma Koppens Minestronesoppa och ätit lättsaltade chips till. Har tröttnat på all saft vi har hemma och vatten förknippar jag med att ta förhatliga tabletter, så just nu är det Zingo som gäller. Nyttigt värre.
Psykologen från BUP ringde tidigare, hon är speciellt inriktad på graviditetskomplikationer, och jag ska få träffa henne nästa fredag redan. Känns skönt. Är oerhört glad och lycklig för lilla kotten i magen, men det tär på mig att bara vara hemma och må dåligt, är nu inne på 3:de månaden i samma situation. Skönt att få prata med någon utomstående iaf, och denna pyskolog fick jag på remiss från min barnmorska.

Fortfarande inget marathon till badrummet, så jag tror jag får behålla maten ett tag till. Duktiga jag!

Inga kommentarer: