söndag, april 20, 2008

Fem myror...

Jag har inte tänkt köpa så mycket kläder och prylar annat än bilstol, vagn och annat nödvändigt till bebin innan den har kommit ut, men när man hittar sådana här söta saker blir det svårt att stå fast. Lindex har tydligen jättefina kläder till baby/småbarn, men det är inget jag skulle ha märkt om jag inte hade haft så tipsiga vänner, för jag handlar aldrig där till mig själv. Men det blir det kanske ändrig på framöver med bebis, och redan innan, för de har tydligen fina mammajeans och byxor också som ändå inte är FÖR mammiga.

Får väl se om jag orkar mig ut någon dag. Antonia ska ut i veckan och leta present till nya lilla Alfons, så om jag orkar ska jag försöka följa med. Måste komma uuuut lite!
(Nu sparkar det i magen - så härligt!)
(Foto från Lindex)

Inga kommentarer: