måndag, augusti 06, 2007

En av mina berömda listor

Denna gång över sådant jag vill / ska / hoppas att hinna med nu under Augusti / September

Nu börjar den.
  • Plocka blåbär i backen
  • Plocka svamp (börja med att köpa stövlar, en svampbok, gift-antidote, myggmedel, mm)
  • Strosa i skogen med familjens tax. (Ska träna enligt "umbilical-metoden så hon slutar streta och dra först)
  • Flytta vore trevligt
  • Hitta recept på något trevligt bröd att baka. (Hoppsan, där kom tanten i mig ut igen...)
  • Träffa mina älskade vänner oftare!!
  • Renovera Pelto-bordet
  • Renovera 1800-tals hyllan med alla krångliga vinklar och svarvningar...
Listan kommer att växa inom kort. Det är min taktik med listor. Ös på saker. Genomför ett fåtal. Bocka av. Jag behöver nog professionell hjälp... :-)

Inga kommentarer: