onsdag, augusti 01, 2007

Snart dimper den ner...

...årets IKEA katalog! Kom på att vi har en "Ingen reklam, tack"-lapp på vårt inkast, och nu blev jag kallsvettig när jag kom på att de kanske redan har delats ut i vårt hus! Hu hemska tanke! Måste genast riva ner den när jag kommer hem från jobbet. Kan ju komma imorgon... (Fast å andra sidan så ignoreras vår lilla bönande lapp ofta iaf., och diverse irriterande reklam presas ner och strimlas i bitar som sprider sig på dörrmattan. Morr...) Helst skulle jag vilja avnjuta ikea katalogen med en liten flaska champagne (tror inte att Linus delar mitt svallande intresse) och tända ljus. Samt bilnycklar, pengar (obegränsat antal) och bonuskortet. Utifallatt jag skulle bläddra på någon nyhet jag bara måste ha på stubelunten. Ne-hej, jag känner på mig att vi har missat katalogen... Får bestämt bli ett besök i Kungens Kurva!
"Älskling, vore det inte mysigt med en liten utflykt..?"

Inga kommentarer: