onsdag, augusti 01, 2007

Lillebror in town!

Igår kom han! Landade 40 min före utsatt tid, så vi hann inte till Arlanda utan fiskade upp honom på S:t Eriksplan istället. Skoj att ha honom hemma ett tag o höra alla historier från modevärlden ute i Europa, river rafting med uppblåsbara barnbåtar på floden Isar i down-town München.. - spännande liv han lever min fina lillebror! Fick en jätte fin present, en lila luvtröja från American Apparel . Han har en likadan själv som jag blev så himla avis på sist vi sågs, men nu är vi syskonklädda! Haha, det tänkte du inte på va, brorsan!? ;) Den här gången stannade han mindre än ett dygn, men hoppas han är hemma längre nästa gång. Och att vi då har ett eget gästrum att erbjuda... Annars kanske vi hinner ner till honom först. Ser fram emot att se något nytt pärlplattsprojekt snart. Heja Gustav!

1 kommentar:

Hellmers sa...

Haha, har Du en bror??
Du undanhåller då ALLT för mig!
Dessutom kan jag inte hålla mig från att garva åt, eller jag menar MED dina pärleplattor :D Soooo 80's! ;)