onsdag, augusti 08, 2007

Glittrig 80-tals lyx

Sprang förbi H&M och hängde en stund med söta Monika när hon jobbade igår. Försökte hålla ögonen i styr från alla fina saker, men plötsligt glimmade det till på en hylla alldeles vid golvet.. Några snabba skutt i den riktningen senare höll jag världens coolaste midjeväska ( jag vet, midjeväska och cool brukar inte vara kompatibla) men just den här var överströdd med silverpaljetter! Så läcker! Linus kom förbi en stund senare för att heja på Monika och för att slita mig ifrån H&M innan hushållskassan gått åt, så jag tog tillfället i akt och önskade mig den till min födelsedag. Synd att jag inte är så tightsig av mig, för annars hade svarta tights, stor vit t-shirt, gympaskor och midjeväskan varit 80-tals fint. Får ha den till kostymen på jobbet istället, det blir nog poppis!

1 kommentar:

Lina sa...

Tack gubben! Både för komplimangen och för att du droppade mitt efternamn. Knäppis. :-P