fredag, augusti 10, 2007

Helgplaner

Helgen är alltid alldeles för kort för att klämma in allt man vill, men jag ska försöka.

Linusen åker i eftermiddag, så efter jobbet ska jag hem och packa ihop min weekendbag (Läs: snoffsig ikeapåse) och sedan bege mig ut till Värmdö. Om jag hinner innan de stänger tänkte jag jaga färg till bordet. Behöver vit färg till bordet och div. material till förarbetet. (INTE min starka sida, men den här gången har jag gett mig sjuttsingen på att vara noggrann!) samt det allra viktigaste - neonfärg till skåran där iläggsskivan bor. Det lutar åt ljust neongult, men har även funderat lite på orange. ("Det nya svart", hävdar Linus bestämt). Får se vad det blir.
Kul ska det bli!

lördag fyller min kära Farmor 87, så henne ska vi fira på dagen och förhoppningsvis får jag träffa mina härliga små kusiner då också.
Bordsprojekt efteråt.

Söndag hoppas jag att värdet tillåter ännu en säljarturné på Siggesta. Vore skönt att bli av med mer saker. Så fort jag rensat ut saker och lagt dem i en säljlåda så vill jag aldrig mer se dem, så jag totalvägrar att ha dem hemma.

Packa får vi återuppta på måndag, för allt prasselpapper gick åt till mina bambis...

Dessutom så ska sovmorgnar hinnas bakas in i helgen. Och gärna lite vänner.
Hejar på 4 dagars helg!

Inga kommentarer: