torsdag, augusti 09, 2007

Hurtbulle - Sömntuta











Blev inget promenerande i ottan idag. Hade varit trevligt, men jag har ett galet stort sömnbehov sedan semestern. Säger vi. Eller sedan jag var 14 om man ska vara petnoga. Det där att man blir mer morgonpigg som vuxen, och att det sedan eskalerar till att man plötsligt ligger i sängen vid 20:30 för att skutta upp pigg som en nykläckt räka halv 5 på morgonen (Pappa - känn dig utpekad!) funkar inte på mig. Linus slår ett slag för gymmets uppiggande egenskaper, men det blir något för hösten, nu är det för fint för att vara inne och svettas. Bra ursäkt, va?!

Igår packade jag iaf en hel massa flyttkartonger, bland annat större delen av min kära porslinsfigursamling. Tog sin lilla tid, men nu ligger de iaf nerpackade och ordentligt omstoppade. Så träning i armar och rygg och fingrar fick jag så det räcker ett tag framöver.

Nya planen är morgonpromenad Måndag - Onsdag - Fredag. Imorgon SKA jag vara pigg som en mört när klockan ringer kl. 06:00. Jorå... men... alltså...

Inga kommentarer: