fredag, augusti 03, 2007

Teknikens under

Igår ringde Rosiesen från semestern i Halmstad. Hon har börjat ringa videosamtal, vilket jag tyckte var irriterande förrut, för det är alltid svårt att höra vad den andre säger. Speciellt eftersom att jag har fullt upp med att göra miner och skratta åt mig själv när jag zoomar in på mina tonsiller. Men igår fick jag prata med hela familjen, och det var jätte kul nu när vi inte har setts på över en vecka. Fick titta på och vinka till mitt (delat med Loisan:-)) lilla gudbarn Lilliander snart 3 månader, otroligt vad han växer och utvecklas för varje gång man ser honom. Fick prata med Ludvig 2 år o 3 månader också, och han är så rolig! Han pratar jätte bra, och nu börjar jag faktiskt förstå vad han säger de flesta gånger! Mycket "traktor!" och "åka buss". Fick pussar genom kameran också, helt bedårande! :-) Gullungar, nu får ni allt ta och komma hem snart!

Inga kommentarer: