söndag, juni 15, 2008

Dagens paket

Idag fick jag hem 3 paket med saker jag vunnit på Tradera, lustigt nog tenderar de att komma i klump. En sak budade jag hem för att ge till Isabella på hennes 6-månaders dag, och det är just idag! Jätte fin, hoppas hon och mamma o pappa blir nöjda! :-)

De andra två är till bebisen, så dem visar jag upp! Det var den efterlängtade draghästen från 60-talet och en barnvagnsleksak i form av tre söta ankor på rad, med skallra i - gulligt värre, tror det blir fint på vår annars ganska sparsmakade, svarta vagn. Draghästen tar väl ett tag innan bebisen börjar använda, men tills dess tror jag att den kan göra sig fint i en vit stringhylla jag skulle vilja köpa.

Hästen saknar dragsnöre, så det tänkte jag kolla efter på Mattssons Band, vill gärna ha en tunn nylontamp i vitt eller ljusgult.

Inga kommentarer: