fredag, juni 27, 2008

Solokvist!

Linus syster Moa fyller 30 år imorgon, och det firar hon generöst med jättebaluns ute i Malmö med familj och vänner! :-) Jag och magen fick vackert stanna hemma, hade aldrig orkat sitta i ett bilsäte 2 x 7 timmar... Skickade med Linus present i morse kl. 5 när min älskade man åkte iväg i sin fina Polo hyrbil. Hoppas svägerskan blir nöjd, iaf inhandlat i hennes favoritaffär, Spiti.

Mamma hämtar mig snart och vi ska åka till Ikea en sväng, där jag bland annat planerar att inhandla en dramaten (orkar inte ens släpa hem påsar med frukost och kattsand längre, trots att alla annan mat kommer med bud på måndagar..) Tantvarning, men jag får väl puta lite extra med magen. :-)
Ska köpa förvaringslådor på hjul och med lock också, så vi kan få lite bättre ordning i Linus "dressing room". Ska även ta en titt på barnavdelningen och fundera över hur den lill*s rum ska bli - skoj!!

Sen ska vi hämta taxen Glimma som har varit på hundpensionat. Tillbaka hem och packa lite och gosa med kissn, och sen åker jag med ut på Värmdö så jag får lite sällskap under helgen. Linus är tillbaka imorgon eftermiddag, men jag längtar redan.. :-)

Inga kommentarer: