söndag, juni 15, 2008

Ta-daa!

Exakt en timme tog det att gå igenom alla kartonger och komprimera/slänga/sortera innehållet. Trodde det skulle vara mycket värre, men det gick ju fort! Det enda är väl att jag säkerligen har överansträngt min gravida lekamen, så jag kommer nog inte kunna gå imorgon. Ajj, ajj. Typiskt att jag aldrig kan göra lite lagom och ta det lugnt.

Så, det som återstår är att åka iväg till Farmors källarförråd med alla kartonger, sen har vi en tom holk!

Mamma och jag var nere i källaren och rekade härom dagen, och då såg jag en gungstol bland bråten som står utanför förrådet. En grå 60-talare, skulle jag tippa, med grön/turkos-blommiga dynor med volang. Vill ha! Vore t.o.m. coolt hemma om vi nu inte skulle lyckas hitta något sommarställe där den kan stå. Ska skriva en lapp och se om jag får ta den!

Inga kommentarer: