söndag, juni 15, 2008

Holken hägrar...

Linus ringde just och meddelade att han ska ut med kunder efter jobbet, och om jag gissar så tar det nog ett antal timmar. Så jag är själv hemma ett tag till, och tänkte faktiskt försöka vara duktig och göra ett ryck ute i Holken. Både Linus och jag gick ut och stod i dörren ett par gånger var igår kväll, innan vi vände och kom på något roligare att göra. Känns som sagt lite oövervinnerligt just nu, men om jag försöker tänka på hur fint det kommer bli så måste jag väl ändå få lite gjort..?

Antonia hade tittat in här igår, och sett bilderna, och snälla hon trodde att jag redan hade organiserat en massa. Tittade själv igen och insåg att jag lagt upp en väldigt förskönande bild av eländet... Tar en ny ikväll och visar upp med skam. Verkligen stökigt.
Ett och två och TRE - nu går jag ut!

Inga kommentarer: