söndag, juni 15, 2008

Melon under tröjan?

Måste bara visa upp min söta mage! Kul att fotografera den, för till vardags lägger jag knappt märke till den själv, men på bild ser den så stor ut, en riktig gravidismage! :-)
Hittade ballongtröjan i en bortglömd låda häromdagen, och den passade perfekt! Köpte den för flera år sedan, men har aldrig tyckt att den suttit bra - det rådde en liten mage bot på! :-)
Idag har jag skippat mina favorit mamma-jeans för de börjar verkligen bli för små, så det blev ett par svarta som vi köpte samtidigt men som jag knappt har använt. Annars försöker jag att undvika att köpa på mig en massa speciella mamma-kläder, känns så onödigt så länge jag får plats i vanliga kläder men en storlek större. Fast vi får väl se hur mycket jag får plats i om en månad eller två. Eller tre... :-)

Inga kommentarer: